Lunchen met een Zilvermeeuw

Lunch-Tijd

Normaliter ga ik eten als ik honger heb. De meer mainstream/doorsnee mensen gaan meer eten als het een bepaalde tijd is om te eten. Als een lotje uit de loterij ging ik precies 24 uur geleden me onbewust ook conformeren aan dat tijdstip. Vroeger op mijn werk was het nooit lunchtijd, wij betitelden dat als schaft-tijd. Maar aangezien 24 uur geleden een zeer elegante witte dame naast me kwam zitten tijdens het schaften/peuzelen heb ik het lunchen genoemd. Het smaakte overheerlijk voor mezelf, maar ook voor die witte schooister naast me. Een bedankje kon er niet af, maar als tegenprestatie kreeg ik toestemming om onze schranspartij te filmen en online te zetten.
Waarna ik me in stad begaf die naar later bleek heel mooi was. Een stad die begint met de letter H, en het was niet Hotterdam.

Aan tafel.

Of er een update komt richting dit stukje betwijfel ik, time-will-tell.

Geef een reactie

