♥ Verliefd ♥

♫Ver ver verliefd tot over mijn oren
Ondersteboven, dat dat nog kan
ver ver verliefd tot over mijn oren
Niet te geloven, ‘k stotter ervan♫

Op ieder potje past een dekseltje schijnt Socrates ooit gezegd te hebben. Sinds kort kan ik Socrates alleen maar beDarwinnen.
De vlinders in mijn buik vliegen van hot naar her. Zelfs de 12,5 mg quetiapine is niet toereikend om mij een goede nachtrust te bezorgen.
Ik ben verliefd, en niet een beetje ook, nee, heel erg veel verliefd zelfs. En het mooie is, het is wederzijds. Vooralsnog hebben we een LAT-relatie, alleen in de weekenden en de schoolvakanties zien we elkaar. Soms komt zij bij mij, en de andere keren kom ik naar haar.
Soort zoekt soort word wel eens gezegd, er zijn duidelijk overeenkomsten. Mijn vriendin houd van wandelen, mijn vriendin is niet religieus, leven en laten leven zit diep in haar broncode ingebakken, het non-conformisme dat in ons beide huist is een match uit duizenden.
Er zijn ook verschillen, verschillen die onze liefde voor elkaar niet dwarsbomen. Mijn vriendin heeft namelijk wat nudistische trekjes, zelfs in het openbaar heeft ze die. Deze trekjes heb ik niet. En ander groot verschil is dat ik heel erg goed alleen kan zijn, het alleen zijn heeft mijn vriendin meer moeite mee dan is, we zien wel hoe het gaat lopen de komende tijd. Komt tijd, komt raad. Vooralsnog zit er een geregistreerd partnerschap niet in. Niet doorvertellen hoor, maar mijn vriendin is namelijk nog minderjarig. Dus met een geregistreerd partnerschap wachten we nog even, wat in een goed vat zit verzuurd niet. Om de privacy van mijn prille liefde te waarborgen plaats ik nog geen foto of filmpje. Er zijn zelfs nog geen foto’s of filmpjes van onze amoureuze relatie/affaire. Ze is itt tot mezelf best wel muzikaal, eergisteren deed ze namelijk die beroemde muzikale balkon-scene van Romeo-&-Julia na.
Dat mijn Black-Beauty een allemansvriendje is, en ik weer het tegenovergestelde staat dat onze liefde niet in de weg.
Dit mechanisme zorgt er bij ons voor dat er geen plaats voor jalourse gevoelens is. Ze papt werkelijk met jan en alleman aan.
Dit aanpappen kan er zelfs nog voor zorgen dat ik samen met mijn vriendin vader-&-moeder ga worden (surrogaat-vader-welteverstaan)
Tja, als je niet door hebt dat iets surrogaat is het dan nog wel een surrogaat, voor de buitenstaander misschien wel, maar voor ons al koppeltje niet. Ik ben monogaam, maar mijn vriendin is dat allerminst. Momenteel is ze bij andere aan het flirten. Mijn relatie heeft ook nog een economische functie, sinds ik haar in mijn leven heb toegelaten hoef ik niet meer in bad/douche. Ik word immers continu van top tot teen gewassen met haar rose tongetje. Ik meet het niet, maar ik vermoed dat ook mijn bloeddruk positief uitpakt. Ik vind ze werkelijk ‘om op te vreten’ . Neem dit niet letterlijk hoor, ofschoon ik IRL zelden agressief word, zou ik dit toch niet uitsluiten als iemand ze op de BBQ legt ‘om op te vreten’
Dat op de BBQ leggen is nu nog niet rendabel, ze is nog maar 3 maanden oud, als we een jaartje verder zijn zit er veel meer vlees aan :wink:
Ze heeft een naam, ze luistert zelfs ook naar die naam. Maar aangezien mijn meisje geen paspoort bezit, en dus voor de wet illegaal is houd ik haar naam nog even geheim.

♫’t Is wel een beetje raar 32 jaar
Trillend op m’n benen
Als ze is verdwenen
oe lalalalala
Ze is ze is van mij ♫

Vanmiddag was het weer dolle pret, de vonken spatte er aan alle kanten van af.  Zeg schat, heb je er bezwaar tegen als ik ons samenzijn online zet? Nee hoor vind ik prima kreeg ik als antwoord. Nou bij deze dan

 

Update komt er aan, wanneer weet ik nog niet.

Een gedachte over “♥ Verliefd ♥

Geef een reactie

