“ik”

IK

Ik vind ik een belangrijk woord voor ik. Waar zou ik zijn zonder ik?
Ik zou het niet weten, ik zou überhaupt niet bestaan. Ik vind ik niet egoistisch, ik is wel egocentrish.
Een ego zonder ik, by-evolution-impossible.
Ik vind het prettig als de ander ook in de ik-vorm leeft. Wij, dat woord kent ik niet, das water en vuur.
Ik kan wel inleven, maar meeleven gaat ik stukken minder makkelijk af.
Ook bij we krijg ik, linea directa uitslag/jeuk.

MvG, ik

Top-Ik
Dat vind ik wel een treffend neologisme voor een narcist, iemand die het van de daken schreeft dat hij een IQ heeft waar zelfs Einstein nog een kleutertje bij was.Tob-ik
Ja, dat is weer een treffend neologisme voor mezelf. Mijn vermogen om te tobben is redelijk ontwikkeld, daar zit het euvel bij mij niet.
***
Ik ben veel (overal) en tegelijkertijd ben ik ook weer niks (nergens)
Als ik dat overal & nergens in een milkshaker stop, goed mix, dan kom ik bij de vraagstelling uit bij het tegeltje. In Spokanië ben ik namelijk ook overal & nergens.Afbeelding

 ***
Afbeelding
***
Update komt er aan, wanneer weet ik nog niet.

Plaats een reactie