Cartoons . . .

Soms zijn titels best wel verraderlijk. Niet alles is wat je op het eerste gezicht denkt wat het gaat worden. Klik maar snel naar de ‘cartoons’… :wink:

2DLGrR3l[1]

 

Voor mijn fysieke vakanties neem ik ook ‘cartoons’ mee. Ze kosten helemaal niets, en ze leveren heel veel geld op. Ondanks deze kostenloze cartoons is mijn moeder niet blij dat ik deze cartoons mee neem/gebruik. De onbekende cartoons laat ik meestal op de plaats van bestemming achter, de meer mainstream cartoons neem ik wel mee terug naar huis om nog een keer te hergebruiken.
Deze cartoons zijn goed ‘leesbaar’, het duurt immers door de bank genomen nooit lang voor er iemand stopt voor mijn cartoon.

Afbeelding

***

Update komt er aan, wanneer weet ik nog niet.

 

Geef een reactie

