Kruip in de huid van …

Dwergen

Er zijn personen en clubs waar ik niet graag bij  in de huid wil kruipen, maar bij  fantasie personen en clubs vind ik dat best aangenaam om even in hun huid te kruipen. Sneeuwwitje heeft altijd al op mijn verlanglijst gestaan, en natuurlijk haar 7 dwergjes/vriendjes. In een fantasie ben ik creationist en toeschouwer te gelijkertijd.

(Sneeuwblauwtje heeft wat plankenkoorts, die durfde niet voor de camera)

***

Colin Wilson.

Tijdens de VPRO zomergasten van gisteravond kwam ik in aanraking met een zekere Colin Wilson
Met de titel van een van zijn boeken was ik meteen verkocht “the outsider” “De buitenstaander”
Iemand voor wie zijn fantasie meer is dan alleen maar een fantasie, althans dat gevoel heb ik. Zoals fantasie een rustplaats is, lijkt me dat fantasie voor deze man meer een vervoersmiddel is/was.
Colin Wilson slaapt in de bossen en werkt in een stad, grappig dacht bij mezelf, ik slaap in een stad en werk in de bossen.
Onderstaande afbeelding vind ik meerdere opzichten mooi, de spreuk, het bos, het pad wat gemaakt is van boeken, een paddenstoel, wat lantaarntjes .

***

Update komt er aan, wanneer weet ik nog niet.

Geef een reactie

